چگونه وب سایت وردپرس خود را برای نمایش در Google answer box پیدا کنیم.

بازاریابی

 

اکثر وب سایت‌ها برای جذب بازدیدکنندگان جدید به بازدید ارگانیک اتکا دارند. این بدین معنی است که شما احتمالا باید با هزاران یا نه صدها صفحه دیگر برای کلمات کلیدی تارگت محتوای خود رقابت کنید. به عبارت دیگر اگر می‌خواهید به بالای صفحات نتیجه موتور جستجوی مرتبط بروید (SERPs)باید از رقبای خود بهتر باشید.

با این حال پوزیشنی در SERPs هست که حتی نتایج بهتری نسبت به جایگاه اول دریافت می‌کند وآن جعبه پاسخ گوگل یا همان Google answer box است. در این مقاله، ما می‌خواهیم در مورد اینکه Google answer boxچیست ، چطور می‌تواند به شما کمک کند، و اینکه چطور می‌توانید شانس محتوای شما را برای نمایش بهبود ببخشد صحبت کنیم.

 چیست و چه فایده ای برای شما دارد؟Google answer box

 

 

Google answer box عاملی است که در انواع خاصی از جستجوهای وب نشان داده می‌شود. اگر از گوگل سوالی بپرسید و تصور کند که با کسب اطلاعات از SERPs می‌تواند پاسخ دقیقی به شما بدهد، ممکن است انچه شما به ان نیاز دارید را در کادر بالای صفحه به شما نشان دهد.به این ترتیب، ممکن است مجبور نباشید درواقع سایر صفحات را ببینید.

شما می‌توانید در ابتدای این بخش ببینید یک Google answer box به طور شبیه چه چیزی است. به عنوان مثال، اگر از گوگل بپرسید درجه‌حرارت در نیویورک چقدر است این ان چیزی ست که نشان میدهد:

 

 

صدها وب سایت دیگر برای رهگیری این اطلاعات وجود دارند. با این حال، با نمایش اطلاعات صحیح، موتور جستجو زمان شما را سیو می‌کند. گوگل د موارد خاص اطلاعات را از weather.com دریافت می‌کند. شما می‌توانید لیست وب سایت ها را در پایین Google answer box ببینید.

برای مثال، بیایید از موتور جستجو این سوال را بپرسیم که مواد اولیه برای پخت اسپاگتی carbonara چیست:

 

 

در این مورد، یک لیست با فرمت خوب که به طور خلاصه به سوال پاسخ می‌دهد دریافت می کنید. علاوه بر این، صفحه‌ای که پاسخ را ارائه می کند بایلان خوبی دریافت می‌کند. به این ترتیب، کاربران می‌توانند در صورت تمایل به دیدن محتوای کامل از طریق ان کلیک کنند.

 

این رویکرد ساده زمانی که افراد سوالاتی بپرسند که پاسخ‌های خاصی دارند در وقت افراد صرفه جویی می کند .البته Google answer box مزایایی برای وب سایت شما نیز دارد. بیایید در مورد این که چطور:

• محتوای شما را بیشتر در معرض دید قرار می دهد. افراد بدنبال بهترین پاسخ ممکن برای سوالاتی که از گوگل پرسیده اند هستند Google answer box است که ان را ارائه می کند و محتوای شما را بالاتر از همگی نتایج دیگر نشان می‌دهد.

• درصد کلیک خیلی بهتری دریافت می‌کنید. بودن محتوای شما در Google answer box می‌تواند تا حدود ۳۰ درصد کلیک را فراهم کند، که شبیه به همان نتیجه ای است که در جستجوی اول به دست می‌آید.

یک درصد کلیک 30 درصدی برای یک کلیدواژه با مقدار بازدید زیاد چیزی است که ارزش دنبال کردن را دارد. هزاران بازدید از صفحه شما را نشان می دهد که درغیراین صورت ممکن بود ان را نداشته باشید. با این حال، اگر می‌خواهید که محتوای شما Google answer box نمایان شود، باید آن را بهینه سازی کنید تا شانس خود را افزایش دهید. بیایید در مورد این که چطور این کار را انجام دهیم صحبت کنیم.

4 روش برای بهینه سازی محتوای ورد پرس برای Google answer box

قبل از شروع بحث درباره جزئیات، مهم است که بدانید که یک فرمول دقیق برای نشان دادن محتوا در Google answer box وجود ندارد. همانطور که می‌دانید، گوگل و بسیاری از موتورهای جستجو به طور منظم الگوریتم‌های خود را به روز رسانی می‌کنند تا از بازی کردن مردم در سیستم جلوگیری کنند. این به این معنی است که هر کسی که به شما قول نتیجه خاص می‌دهد وقتی نوبت بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)برسد، احتمالا دارد مبالغه می‌کند.

چیزی که ما می‌توانیم به شما بدهیم تنها ایده ای است از انچه که گوگل درمحتوای answer box به دنبال محتوایی ان است. علاوه بر این، ما می‌توانیم به شما نشان دهیم که چگونه پست‌های وردپرس خود را بهینه سازیی کنید تا شانس فرود در موقعیت مورد نظرتان را بهبود بخشد. بیایید بررسی کنیم

1- ایجاد کنید که سوالات خاص را هدف قرار دهد.

همان طور که از نام ان مشخص است، Google answer box جستجوگرهایی با جواب به سوالاتی مشخص را فراهم می‌کند. این بدین معنی است که اگر می‌خواهید صفحات شما در answer box ظاهر شوند، باید محتوایی ایجاد کنید که درخواست‌های خاص را هدف قرار می‌دهد.

هر سوالی که از گوگل بپرسید در answer box قرارنخواهد گرفت. آن‌ها فقط زمانی نشان داده می شوند که موتور جستجو مطمئن است که اطلاعاتی که بیشتر افراد به ان نیاز خواهد داشت را داراست و می‌تواند آن اطلاعات را در یک باکس فشرده نشان دهد. به عنوان مثال، جستجو برای ” How to style your Monarch social buttons to match your site’s design “، یکی از مقالات ما را به دنبال خواهد داشت.

 

 

اما این فرآیند بسیار پیچیده ای است تا گوگل را قادربه ایجاد یک answer box بسازد. از طرف دیگر، اگر به دنبال چیزی نسبتا ساده هستید، مانند “چگونه کلمات کلیدی بهتری را انتخاب کنید،” این چیزی است که شما خواهید دید:

 

 

پاسخ صحیح است، و حداقل بخشی از آن به راحتی در کادری کوچک قرار می‌گیرد. البته، این سوال به قدر کافی پیچیده است که شما باید روی این مقاله کلیک کنید تا معنی کامل پاسخ را دریابید. با این حال، این خبر خوبی برای وب سایت است.

قبلا درباره نحوه ایجاد کلمات کلیدی بهتر برای محتوای وردپرس صحبت کردیم. ما به این چک لیست ساده رسیدیم:

1-درباره اپشن های خود به طور کامل مطالعه کنید.

2-کلمات کلیدی کوتاه و طولانی را به فهرست خود اضافه کنید.

3-تحقیق خود را به صورت دوره‌ای بازبینی کنید.

اگر دستورالعمل‌های این مقاله را دنبال کنید، باید لیستی از اپشن های کلمات کلیدی برای محتوای خود تهیه کنید. در همان فهرست، باید حداقل تعداد کمی از داوطلبان بالقوه برای محتوای Google answer box وجود داشته باشند. به بیان ساده، اگر یکی از کلمات کلیدی مورد نظر شما سوالی است که می‌توانید به طور قطعی پاسخ دهید – می تواند کلمه کلیدی کوتاه یا طولانی باشد- پس این یک گزینه موفقیت امیزاست.

2- جواب‌های مختصر برای موضوعاتی که در موردشان می‌نویسید، ارایه کنید.

زمانی که صحبت از Google answer box می شود،هدف قرار دادن کلمات کلیدی درست، نیمی از درگیری است. برای اینکه محتوای متمایز خود را به دست آورید، باید اطمینان حاصل کنید که این محتوا به سوالاتی که افراد میپرسند پاسخ می دهد. هر چه پاسخ شما شفاف تر باشد، شانس اینکه به عنوان یک Google answer box ظاهر شود بیشتر است.

برای مثال، اگر از گوگل بپرسید چطور یک استیک نیمه پخته اماده کنید، این چیزی است که شما باید ببینید:

 

 

تا آنجا که جواب هست، هیچ چیز واضح‌تر از این نمی‌شود. این محتوا به شما می‌گوید که تا چه مدت باید استیک را بپزید، بسته به این که چقدر نیمه خام می‌خواهید باشد، و چگونه باید آن را هندل کنید. اگر در نتایج بیشتر به پایین اسکرول کنید صفحات بسیاری را خواهید دید که این پروسه را به احتمال زیاد توضیح می‌دهند:

 

 

تفاوت اینجا است که گوگل از این منابع برای پیدا کردن محتوایی که به اختصار فرآیند را به بهترین وجه خلاصه می‌کند، نگاه می‌کند. از ده نتیجه در صفحه، پستی که آن را به Google answer box تبدیل کرد شماره 9 بود. بنابراین در حالی که صفحات دیگر با جستجوگرهایشان محبوب‌تر بودند، گوگل تصمیم گرفت که نتیجه نهم شامل بهترین خلاصه فرآیند باشد.

وقتی نگاهی دقیق‌تر به صفحه انداختیم، متوجه شدیم که چیزی برای نوشتن در مورد آن وجود ندارد. طراحی ساده بود، و محتوای آن کم‌تر از ۲۰۰ کلمه داشت:

 

 

برای جمع‌بندی، زمانی که صحبت از طراحی، اندازه، و یا قابلیت می شود اگر هدف شما داشتن انها در Google answer boxاست، (اگر چه این کار قطعا یک مزیت است اگر آن‌ها اینکار را انجام دهند) پست ورد پرس شما نیازی به شکست رقبا ندارد. اگر پاسخ‌های دقیق تری ارائه کنید که به راحتی مورد استفاده قرار گیرد، جلوتر از رقبایتان قرار خواهید گرفت.

3- متا دیسکریپشن را بهینه سازی کنید.

اگر می‌خواهید یکی از پست‌های خود در Google answer box نمایش داده شود، موتور جستجو نیاز دارد که ابتدا محتوای ان پست را بداند. مهم‌تر از همه، باید اشکار باشد که شامل پاسخ به سوالی است که مردم می‌پرسند.

اگر باSEO آشنایی دارید، می‌دانید که meta descriptions بهترین روش برای شرح محتوای شما برای موتورهای جستجو است. برای مثال، اگر شما این مقاله را در حین جستجو برای “چگونگی داشتن محتوا در Google answer box ” ببینید، ممکن است متوجه متا دیسکریپشن در نتایج جستجو شده باشید:

“دریافت محتوای خود در Google answer box روشی هوشمندانه برای افزایش درصد کلیک است. هیچ قاعده مشخص برای آنچه که متمایز است و نیست وجود ندارد، اما راه‌هایی برای بهبود شانس شما وجود دارد.”

شرح آن به همان شکل اغاز می‌شود. ابه خوانندگان می‌گوید که این مقاله در مورد چه چیزی است و شامل کلمات کلیدی اصلی است. با این حال، به صراحت اعلام نمی‌کند که افراد می‌توانند پاسخ سوالاتشان را در این زمینه پیدا کنند. احتمال کمی دارد که این اطلاعات به موتورهای جستجو ارتباط دهد. وقتی حرف از متا دیسکریپشن می شود بهتر است همه چیز را تا جایی که می‌توانید هجی کنید.

4- تا حد ممکن از لیست ها و جداول استفاده کنید

سه مثال از مثال‌های answer box ، که تاکنون گفتیم یک چیز مشترک را به نشان می دهند. همه آن‌ها از فهرست‌ها به عنوان بخشی از پاسخ‌های خود استفاده می‌کنند، که اتفاقی نیست. فهرست شما را قادر می سازد تا موضوعات پیچیده را به موارد قابل فهم تبدیل کنید تا خوانندگان تان به راحتی آن‌ها را درک کنند.

 

تصور کنید که شما سعی دارید یک کراوات را ببندید، و شما تصمیم می‌گیرید که از گوگل کمک کوچکی بگیرید. اگر یک پاراگراف از دستورالعمل را به عنوان بخشی از answer box خود به شما نشان دهد، احتمالا شما جای آن شانس خود را با YouTube امتحان کنید. از طرف دیگر، اگر فهرستی ساده و مرحله به مرحله از دستورالعمل را در اختیار شما قرار دهد، ممکن است دنبال کردن ان برایتان سخت نباشد:

 

زمانی که محتوای answer box گوگل را بهینه سازی می کنید،فهرست ها از قدرتمندترین ابزارهای در اختیار شما هستند. به نظر می‌رسد که گوگل از نتایجی که فرممت ان لیست وار یا جداول است،ستفاده می‌کند. این مثالی است که تیم‌های پیشتاز فوتبال جهان را در قالب یک جدول نشان می‌دهد

 

 

takeaway در اینجا بسیار ساده است: بازدید کنندگان و موتورهای جستجو کمک را مانند فهرست‌ها و جداول دوست دارند. علاوه بر این، آن‌ها مزایای اضافی برای شکستن دیوارهای بلند متن دارند، که محتوای شما را بیشتر خواندنی می‌کند. اگر روی پیجی کار می‌کنید که می‌خواهید در یک answer box گوگل ظاهر شود، استفاده از یک یا هر دوی این موارد در هر زمان که منطقی به نظر می‌رسد، هوشمندانه است.

در مورد ما، اغلب ترجیح می دهیم مقالات خود را با لیست‌هایی که مراحل، نکات یا پیشنهادها ما را در یک بخش خلاصه کند، جمع‌بندی کنیم. با این حال، اگر پست سوال خودش را با این فرمت تطبیق نمیدهد، سعی نکنید آن را وادار به انجام آن کنید. کیفیت و کارآیی هنوزحائز اهمیت است، اینکه ایا می خواهید در answer box ظاهر شوید یا فقط دنبال رتبه بندی خوب هستید.

نتیجه

به طور کلی، هرچه صفحات شما در SERPs, بالاتری نشان داده شوند، بازدید بیشتری خواهد داشت (تا زمانی که کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار می‌دهید). Google Answer Boxes به خاطر جایگاه بالای خود، یکی ازمحبوب ترین نقاط موتورهای جستجواست. این می‌تواند ارزش آن را داشته باشد که برخی از محتوایتان را به امید ظاهر شدن در Answer Boxes بهینه‌سازی کنید.

اگر آماده هستید که هدف خود را بالاتر از رتبه اول نتایج جستجو قرار دهید ، این چهار راه برای بهینه‌سازی محتوای شما برای Answer Boxes گوگل هستند:

 

1-محتوایی ایجاد کنید که سوالات ویژه‌ای را هدف قرار می‌دهد.

2- متا دیسکریپشن را بهینه سازی کنید.

3-جواب‌های مختصر برای موضوعاتی که در مورد آن‌ها می‌نویسید، ارایه کنید.

4- تا حد ممکن از لیست ها و جداول استفاده کنید

آیا شما سوالاتی در مورد نحوه Answer Boxes کار دارید؟ در قسمت نظرات زیر سوال کنید!

 

 

 

منبع : الگانت تم

مطالب مرتبط را بررسی کنید

پرسوناها چه چیزهایی هستند؟ چطور ایجاد می شوند و در بازاریابی چگونه میتوان از انها استفاده کرد؟

پرسوناها چه چیزهایی هستند؟ چطور ایجاد می شوند و در بازاریابی چگونه میتوان از انها استفاده کرد؟

  یکی از چالش‌های ایجاد یک استراتژی بازاریابی ، پیش‌بینی واکنش مشتریان بالقوه به محتوای شما است. اگر استراتژی شما نمی‌تواند با مخاطبین هدف تان برخورد کند ، تمام زمان ، انرژی و منابع مصرفی شما به هدر می‌رود ساخت پرسونا به شما در پیشگیری از این مشکل کمک می کند. در...

7 روش برای ایجاد صدای برند منسجم

7 روش برای ایجاد صدای برند منسجم

  اگر در حال پیاده سازی یا ایجاد یک بیزینس هستید ، احتمالا ً با ایده صدای برند آشنا یید.صدای برند شما نحوه چگونگی به نظر رسیدن برند شما و احساسی ست که هنگام تعامل با مخاطبین در تمامی پلتفرم ها ایجاد می شود.در کنار طراحی بصری، صدای برند چیزی است که بیزینس شما را...

راهنمای ساده برای ایجاد استراتژی برند

راهنمای ساده برای ایجاد استراتژی برند

  بدون داشتن استراتژی برند زمان بازاریابی ،داشتن هدفی روشن مشکل است. همچنین برای مشتریان دشوار است که هم ارزش های شما را بفهمند و هم پی ببرند که بیزینس شما چه چیزی برایشان دارد. اجرای یک استراتژی برند خوب ، مسیری روشن در برابر شما قرار می دهد و مشتریانتان نیز...

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این دامنه به همراه تمامی موارد مربوطه که شامل ایمیل های یاهو و گوگل، اکانتهای شبکه های اجتماعی و … به صورت یکجا به فروش میرسد برای قیمت پیشنهادی خود فقط به این شماره 09122656373 پیغام دهید و در صورت نزدیک بودن مبلغ پیشنهادی به مبلغ اصلی با شما تماس میگیریم