راهنمای جامع تبلیغات در شبکه های اجتماعی

بازاریابی

 

با شلوغ تر شدن پلتفرم رسانه های اجتماعی، امکان دسترسی طبیعی به مشتریان به طور معمول کاهش می یابد. در این بازار شلوغ و پر رقابت، تبلیغات در شبکه های اجتماعی به شما کمک می کند مستقیماً به مخاطبان مورد نظر خود برسید. هزینه دادن برای تبلیغات به این معنی هم هست که با سرعت بیشتری به مخاطبان خود خواهید رسید.

 

تبلیغات در شبکه های اجتماعی باعث می شود:

  • برند شما در دسترس مشتریان بیشتری قرار گیرد
  • مشتری در مورد برند شما بداند و با آن آشنا شود
  • ترافیک مشتری مستقیما به وب سایت شما هدایت می شود
  • تعامل مخاطب را افزایش می دهد
  • به شما کمک می کند تا محصولات یا خدمات پرمخاطب خود را ارتقا دهید
  • نرخ تبدیل مخاطب به مشتری را افزایش دهید
  • در ازای آدرس ایمیل کاربران، محتوای رایگان (مانند دوره های آموزشی رایگان، کتاب های الکترونیک و سایر مطالب قابل بارگیری) در اختیار آن ها قرار دهید.
  • کاربران را ترغیب کنید تا از طریق پیام مستقیم یا ایمیل با شما تماس بگیرند
  • محصولات یا خدمات خود را هم به صورت آنلاین و هم حضوری به فروش برسانید
  • مخاطبان خاصی را هدف قرار داده و درصورت نیاز دوباره برای جذب آن ها اقدام کنید.
  • برای فروش محصولات خاص تبلیغ کنید
  • جشنواره و مسابقه ترتیب دهید

می خواهید بیشتر در مورد اینکه چگونه تبلیغات در شبکه های اجتماعی به شما کمک می کند تجارت خود را رونق دهید، بیشتر بدانید؟ بیایید یک نگاهی به هفت پلتفرم اصلی و اصول تبلیغات در هر یک بیندازیم.

اطلاعات پایه در مورد تبلیغات فیس بوک

در حال حاضر، فیس بوک محبوب ترین پلتفرم رسانه های اجتماعی در جهان است. تبلیغات فیس بوک به دلیل محبوبیت گسترده در بین طیف وسیعی از کاربران، راهی عالی برای دیده شدن نام تجاری شما است.

چه کسانی از فیس بوک استفاده می کنند؟

مخاطبان فیس بوک در درجه اول کاربران بزرگسال بالای 18 سال هستند. از آگوست سال 2020 ، اکثر کاربران فیس بوک بزرگسالان 25 تا 34 ساله بودند.

انتخاب مخاطبان خاص در فیس بوک

انتخاب مخاطبان خاص برای تبلیغات شبکه اجتماعی فیس بوک ساده و سریع است. به جای پر کردن فرم های طولانی و سنگین داده، می توانید مخاطبان خود را با هدف قرار دادن مجموعه ای از علایق آن ها یا موقعیت جغرافیایی شان، مشخص کنید.

انواع تبلیغات فیس بوک

هشت نوع تبلیغ اصلی در فیس بوک وجود دارد که می توانید برای مشهور شدن برند خود استفاده کنید. بیا یک نگاهی به آن ها بیندازیم.

 

1.تبلیغات تصویری که شامل یک عکس، مقدار کمی متن و یک لینک قابل کلیک است. در نتیجه، ساخت آن ها آسان است و سریع می توان این نوع تبلیغات را جم و جور کرد. علاوه بر این ، می توانید آنها را در Facebook Business Manager بسازید یا از یک پست که از قبل در صفحه شما موجود است استفاده کنید و آن را ارتقا بدهید. در حقیقت، یکی از مطالعاتی که توسط خود فیس بوک صورت گرفته، نشان داده است که تبلیغات تصویری بهترین عملکرد را در این سیستم عامل دارند.

2.تبلیغات چرخ و فلکی (Carousel Ads) مجموعه ای از عکس یا ویدئو است که کاربران می توانند با کلیک بر روی آن‌ها، طیف گسترده ای از محصولات یا خدمات را مشاهده کنند. هر تبلیغ در این چرخ و فلک حاوی لینک و متن خاص خود است. بنابراین، در صورت تمایل می توانید کاربران را به صفحات جداگانه بفرستید.

3.تبلیغات اسلایدی شامل چندین تصویر در اسلایدهای مختلف است. کاربر می تواند به پس زمینه اسلایدها موسیقی هم اضافه کند.

4.تبلیغات تلفیقی می توانند هم ویدیو و هم عکس شما را به نمایش بگذارند. علاوه بر این، می توانید تصاویر کوچکی از محصول را با جزئیات به آن اضافه کنید.

5.تبلیغات ویدیویی به جای تصاویر ثابت با ویدئو ایجاد می شوند. کاربران به دنبال ویدئوهای هرچه کوتاه تر هستند. فیس بوک به شما حداکثر 15 ثانیه فرصت می دهد، بنابراین بهتر است تبلیغات ویدیویی خود را خیلی خیلی کوتاه کنید.

6.تبلیغات استوری در بخش استوری ظاهر می شود. استوری ها فقط 24 ساعت نمایش داده می شوند. در نتیجه، کاربرانی که دوست دارند استوری ها را چک کنند، چیزی را که می خواهید به اشتراک بگذارید، از دست نمی دهند.

7.تبلیغات پیامی در بخش چت مسنجر فیس بوک ظاهر می شود.

8. پیش نمایش اپلیکیشن ها یا بازی های قابل دانلود که در بخش پست گذاری کاربران تلفن همراه ظاهر می شود.

چگونه می توان تبلیغات فیس را شروع کرد

ساده ترین راه برای شروع استفاده از تبلیغات فیس بوک به عنوان روشی برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی، بیشتر کردن پست تصویری در صفحه تان است. همچنین می توانید از Facebook Business Manager استفاده کنید و یک تبلیغ تصویری درست کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به خود وب سایت فیس بوک مراجعه کنید.

اطلاعات پایه در مورد تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام از بسیاری جهات شبیه تبلیغات فیس بوک است؛ چون فیس بوک مالک پلتفرم اینستاگرام است. در نتیجه می توان کمپین های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام را از طریق Facebook Business Manager به یکدیگر لینک کرد.

چه کسانی از اینستاگرام استفاده می کنند؟

سی و هفت درصد بزرگسالان در ایالات متحده از اینستاگرام استفاده می کنند. همچنین این برنامه در بین نوجوانان نیز محبوب است. بیش از 33٪ کاربران اینستاگرام بین سنین 24 تا 34 سال هستند.

 

انتخاب مخاطب خاص در اینستاگرام

مانند فیس بوک، در یک پست اسپانسر شده راحت می توانید نوع مخاطبان خود را تعیین کنید. شما می توانید افراد مورد نظر خود را با توجه به رفتارها، موقعیت جغرافیایی، جمعیتی و علایق آن ها هدف قرار دهید. علاوه بر این، می توانید مخاطبان تبلیغ خود را بسته به دلخواه خود مشخص کنید یا کاربران مشابه همدیگر را هدف قرار دهید. اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا هدف گذاری خودکار را نیز تنظیم کنند، یعنی اساساً، می توانید به برنامه اجازه دهید مخاطب مورد نظر شما را برای هر تبلیغ انتخاب کند.

 

انواع تبلیغات اینستاگرام

اکنون بیایید به شش نوع اصلی تبلیغات اینستاگرام که می توانید برای استراتژی تبلیغات خود در شبکه های اجتماعی انتخاب کنید، بپردازیم.

 

1.تبلیغات تصویری ساده ترین تبلیغات اینستاگرام است. این تبلیغات حاوی یک عکس ثابت، مقدار کمی متن و لینک صفحه ای است که می خواهید کاربر آنجا هدایت شود. می توانید کاربران را به پروفایل خود یا یک لینک خارجی بفرستید.

2.تبلیغات چرخ و فلکی همانطور که در مورد تبلیغات فیس بوک توضیح داده شد، چندین تصویر را نمایش می دهند و کاربر با قرار دادن موس روی شان می تواند یکی یکی آن ها را بررسی کند. این نوع از تبلیغات گزینه عالی برای فروشگاه هایی است که چندین محصول برای نمایش دارند.

3.تبلیغات کالکشن یا تلفیقی به شما این امکان را می دهد که ترکیبی از ویدئو و عکس را در گالری تان نمایش دهید و کاربران بتوانند به راحتی جزئیات مختلف محصولات شما را ببینند.

4.تبلیغات ویدئویی همان پست های ویدئویی اسپانسرشده هستند.

5.تبلیغات اکسپلور در بخش اکسپلور یا سرچ اینستاگرام ظاهر می شود، یعنی جایی که کاربرانی وجود دارند که علایق و فعالیت آن ها در اینستاگرام با مخاطبان هدف شما مطابقت دارد.

6.استوری های اسپانسر شده، تبلیغات عمودی کوتاه مدتی هستند که در بخش استوری اینستاگرام ظاهر می شوند.

تبلیغات اینستاگرام به صورت خطی در بخش فید ظاهر می شوند. در گوشه سمت راست بالای پست، شما نشانی از تبلیغاتی بودن پست خواهید دید.

چگونه می توان تبلیغات را در اینستاگرام شروع کرد

ساده ترین راه برای شروع تبلیغات اینستاگرام، تبلیغ کردن یک پست موجود در پروفایل تان است. نگاهی به تجزیه و تحلیل پست خود بیاندازید تا یک پست محبوب پیدا کنید و آن را ارتقا دهید.

اطلاعات پایه در مورد تبلیغات یوتیوب

یوتیوب در کنار فیس بوک، دومین پلتفرم محبوب رسانه های اجتماعی در جهان است.

چه کسانی از یوتیوب استفاده می کنند؟

اگرچه همه بزرگسالان به طور گسترده از یوتیوب استفاده می کنند، بزرگترین آمار جمعیتی آن بین 18 تا 29 سال هستند. یوتیوب بین بسیاری از افراد 13 تا 64 سال محبوب است. هفتاد و هشت درصد از کاربران آن مرد هستند، در حالی که 68٪ زن هستند.

انتخاب مخاطب تبلیغات یوتیوب

شما در انتخاب مخاطب تبلیغات یوتیوب بسیار دست تان باز است؛ می توانید تبلیغات یوتیوب را براساس مخاطب یا محتوا هدف قرار دهید. یوتیوب برای تبلیغات حتی فراتر از جمعیت شناسی و علایق افراد می رود. در نتیجه شما می توانید بینندگان را براساس رفتار آن ها و اینکه آیا تا به حال از خدمات وب سایت شما استفاده کرده اند یا خیر، هدف قرار دهید و حتی مخاطبان مشابه کاربران خود را نیز پیدا کنید.

هنگام هدف گذاری به واسطه محتوا، می توانید تبلیغ خود را در میان محتواهای برگزیده قرار دهید. همچنین قادر خواهید بود فاکتورهایی مانند بازدید یک وب سایت خاص، کانال ها، کلمات کلیدی، موضوعات و دستگاه مورد استفاده کاربران را هدف قرار دهید.

انواع تبلیغات یوتیوب

یوتیوب شش گزینه مختلف برای تبلیغات شبکه های اجتماعی دارد:

1.تبلیغاتی که مخاطب می تواند آن ها را رد کند (Skippable Ads): تبلیغات ویدیویی ای هستند که در پخش کننده ویدیوی یوتیوب ظاهر می شوند. این تبلیغات قبل از ویدیوی انتخاب شده توسط کاربر پخش می شوند. همچنین ممکن است در طول یا بعد از آن ظاهر شوند. کاربران این امکان را دارند که پس از 5 ثانیه این تبلیغات را رد کند. مدت زمان این نوع تبلیغات می تواند تا شش دقیقه باشد.

2.تبلیغاتی که مخاطب نمی تواند آن ها را رد کند (Non-Skippable Ads): تبلیغات ویدیویی هستند که ممکن است در هر لحظه هنگام تماشای ویدیوی اصلی نمایش داده شوند و کاربر نمی تواند آن ها را رد کند.

3.تبلیغات نمایشی (Display Ads): در سمت راست صفحه دسکتاپ، بالاتر از لیست فیلم های پیشنهادی، نشان داده می شود. این نوع تبلیغات معمولاً تصاویر ثابت یا انیمیشن هستند.

4.تبلیغات پوششی (Overlay Ads): بنرهای تبلیغاتی کوچکی هستند که در صفحه دسکتاپ یوتیوب نمایش داده می شوند. آنها در پایین ویدئو به عنوان یک جعبه حاوی متن یا تصویری که کاربر می تواند روی آن کلیک کند، نشان داده می شود.

5.تبلیغات بامپری (Bumper Ads): شش ثانیه تبلیغات غیر قابل رد شدن است که قبل از فیلم اصلی در نمایشگرهای موبایل و دسکتاپ ظاهر می شود.

6.کارت های تبلیغاتی (Sponsored Card): آگهی های تبلیغاتی کوچکی هستند که محتوایی شبیه به محصول شما نمایش می دهند. آنها برای چند ثانیه در ویدیو ظاهر می شوند و سپس کاربر با کلیک کردن روی یک نماد کوچک در گوشه بالا در سمت راست پخش کننده ویدیو، می تواند به آن دسترسی پیدا کند.

نحوه شروع تبلیغات یوتیوب

یک تبلیغ کوتاه بامپری یا کارت تبلیغاتی می تواند روش عالی ای برای امتحان تبلیغات شبکه اجتماعی یوتیوب باشد. هر دو نوع تبلیغات برای برندهایی که محدودیت مالی دارند، مقرون به صرفه است.

اطلاعات پایه در مورد تبلیغات اسنپ چت

الهام بخش اصلی استوری های محبوب و موقت اینستاگرام و فیس بوک، یعنی Snapchat بر اساس مفهوم «کمیابی» بنا شده است. اسنپ چت از طریق محتوای موقتی، علاقه کاربران را حفظ می کند. کاربران نمی خواهند چیزی را از دست بدهند و تبلیغ شما می تواند بخشی از این پدیده باشد.

چه کسانی از اسنپ چت استفاده می کنند؟

بزرگترین پایگاه کاربری اسنپ چت (Snapchat) را نوجوانان سنین 13 تا 17 سال (69%) تشکیل می دهند و پس از آن ها جوانان 18 تا 29 ساله (62٪) قرار دارند. این بدان معناست که دهه 70 و 80 ای ها کاربران اصلی این شبکه اجتماعی هستند.

انتخاب مخاطب تبلیغات در اسنپ چت

ایجاد مخاطب سفارشی برای تبلیغات رسانه اجتماعی اسنپ چت بسته به نیاز برند شما، انعطاف پذیر است. شما می توانید برای ایجاد لیست مشتریان خود که به نام مچ مخاطب اسنپ چت یا Snap Audience Match (SAM) نامیده می شود، از لیست مخاطب از قبل موجود استفاده کنید.

انواع تبلیغات Snapchat

شش نوع تبلیغات در شبکه اجتماعی اسنپ چت وجود دارد که می توانید آن ها را به عنوان استراتژی بازاریابی خود اجرا کنید:

1.تبلیغات اسنپی (Snap Ads)، ویدیوهایی که هنگام سرچ کاربران در تب Discover ظاهر می شوند. این نوع تبلیغ به کاربران این امکان را می دهند تا برای دیدن محتوای بیشتر، مثل مقاله، ویدیوی طولانی تر، گزینه نصب آپ و موارد دیگر از این قبیل، خیلی ساده انگشت خود را به سمت بالا صفحه موبایل خود بکشند.

2.لنزهای اسپانسرشده محلی، که مخاطبان برخی مناطق خاص جغرافیایی را هدف قرار می دهند. وقتی کاربران با استفاده از برنامه اسنپ چت عکس سلفی یا عکس معمولی می گیرند، این لنزهای تبلیغاتی به عنوان یک گزینه درصفحه ظاهر می شوند.

3.لنزهای اسپانسرشده کشوری، لنزهای تبلیغاتی ای هستند که بومی سازی نشده اند و در سراسر کشور در دسترس هستند.

4.تبلیغات دیسکاوری (Discover Ads) تبلیغات اسنپ چت شما را در مرکز صفحه دیسکاور آن قرار می دهد. این نوع تبلیغات پرهزینه ترین تبلیغات نمایشی هستند که می توانید بخرید، چون توسط طیف گسترده ای از کاربران مشاهده می شوند.

5.ژئوفیلترهای محلی با استفاده از بازاریابی ژئوفنسینگ، لنزهای سفارشی را بر اساس موقعیتی که کاربران در آن قرار دارند، ایجاد می کنند. این نوع تبلیغ به ویژه برای فروشگاه هایی که مشتری حضوری دارند، بسیار مفید است.

6.تبلیغات با اسکن کردن لوگوهای اسنپ چت که چیزی شبیه کد QR است. کاربران می توانند از برنامه اسنپ چت برای اسکن کد استفاده کنند. در نتیجه به آن ها این امکان داده می شود که پیشنهاداتی با محدودیت زمانی مشاهده کنند یا از فیلترهای منحصر به فرد اسنپ چت استفاده کنند.

نحوه شروع تبلیغات اسنپ چت

شروع کار با آگهی اسنپ چت می تواند یک انتخاب عالی برای یک برند شخصی یا کسب و کاری کوچک باشد. برای ایجاد تبلیغ می توانید از Snapchat’s Ads Manager در دسکتاپ استفاده کنید.

اطلاعات اساسی تبلیغات توییتر

توییتر یک پلتفرم محبوب میکروبلاگینگ است که به دلیل پست های کوتاه و سریع مشهور است و پلتفرمی است که در آن برندها هنوز می توانند به صورت طبیعی رشد کنند.

چه کسانی از توییتر استفاده می کنند؟

در حال حاضر ، توییتر محبوب ترین شبکه اجتماعی در میان کاربران بزرگسال 18 تا 29 ساله است و مردان کمی بیشتر از زنان از این پلتفرم متنی استفاده می کنند.

انتخاب مخاطب تبلیغات توییتر

در تبلیغات توییتر، می توانید مخاطب خود را به شیوه های مختلف انتخاب کنید. علاوه بر فیلترهای استاندارد مانند سن، مکان، جنسیت و علایق، می توانید کلمات کلیدی، علایق، دنبال کنندگان (فالوورها) و موارد دیگری مثل این ها را نیز مورد هدف قرار دهید.

انواع تبلیغات توییتر

چهار نوع تبلیغ اصلی در توییتر وجود دارد:

1.توییت های تقویت شده، توئیت هایی هستند که برای قرار گرفتن در فیدهای کاربران و ابزار جستجوی اپلیکیشن تقویت می شوند و در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار می گیرند. این توییت ها به طور خودکار عمل می کنند و توجه مخاطبان شما را به سمت پیشنهادات یا ویژگی های خاصی جلب می کنند. شما می توانید در توییت ارتقا یافته از متن، تصویر، GIF، نظرسنجی یا یک اکانت استفاده کنند.

2.تبلیغات ویدئویی که شامل ویدئوهای تبلیغاتی تقویت شده، پیش نمایش ویدئوهای تبلیغاتی، اسپانسر شدن، اولین نمایش و تبلیغات ویدیویی زنده (از طریق پریسکوپ) می شود.

3.تبلیغاتی کارتی از طریق عکس یا فیلم، کاربران را وادار به واکنش می کند. شما می توانید یک کارت تبلیغاتی را به وب سایت خود لینک کنید، کاربران را به دانلود اپلیکیشن تشویق کنید، مخاطبان را ترغیب کنید به اینباکس شما مسیج مستقیم بدهند، با تشویق کاربران به پاسخ به سوالاتی مرتبط با برند خود یا بازتوییت محتوای خود توسط آن ها، کاری کنید که کاربران بیشتر در مورد شما صحبت کنند و آن ها را به سایت یا پروفایل خود هدایت کنید.

4.توییت های تبلیغاتی برند، شامل ایموجی هایی حاوی نام برند شما، یادآوری برند به مشتریان، تبلیغات لحظه ای، ترندهای تبلیغاتی و اسپات لایت ترند تبلیغاتی است.

شروع تبلیغات در توییتر

قبل از شروع تبلیغ در توییتر، اطمینان حاصل کنید که محتوایی که برای آگهی دادن تهیه کردید، مناسب برای این کمپین خاص بوده و کوتاه و دقیق است. یعنی اینکه محتوای شما باید با توییتر به عنوان یک پلتفرم هماهنگ باشد. شروع با توییت های تبلیغاتی، یک روش عالی برای انجام این کار است و می توانید هزینه تبلیغات را بر روی Target Bid تنظیم کنید تا طبق بودجه مشخصی برای تبلیغات هزینه کنید.

اطلاعات پایه در مورد تبلیغات پینترست (Pinterest)

پینترست (Pinterest) یک “صفحه پین” بصری و آنلاین است که طیف گسترده ای از کاربران را در خود جای داده است. مارک هایی از پینترست (Pinterest) استفاده می کنند که می خواهند محتوایی با قابلیت به اشتراک گذاری و زیبا ایجاد کنند که کاربران تمایل داشته باشند بلافاصله به آن ها واکنش نشان دهند. اگر برند شما دارای تصاویر بصری است که کاربران عاشق ذخیره و به اشتراک گذاری آن ها هستند، پینترست (Pinterest) مکانی عالی برای سرمایه گذاری در تبلیغات به وسیله شبکه اجتماعی است.

 

چه کسانی از پینترست (Pinterest) استفاده می کنند؟

زنان در درجه اول از پینترست (Pinterest) استفاده می کنند. در واقع ، 42٪ از کاربران این شبکه اجتماعی زن هستند. بزرگترین جمعیت سنی پینترست (Pinterest) بین 18 تا 49 سال هستند.

انتخاب مخاطب برای تبلیغات پینترست

در پینترست (Pinterest) ، می توانید مخاطبان خود را به شیوه های مختلف و متنوعی هدف قرار دهید. فیلتر کردن براساس اطلاعات جمعیتی، علایق، کلمات کلیدی، مخاطبان مشابه یا لیست مشتریان صورت می پذیرد. در صورت تمایل می توانید به پلتفرم اجازه دهید به طور خودکار مخاطبان تبلیغ شما را انتخاب کند.

انواع تبلیغات پینترست (Pinterest)

پنج نوع تبلیغ در پینترست (Pinterest) وجود دارد که می توانید برای کمپین های تبلیغاتی خود در این شبکه اجتماعی انتخاب کنید. این تبلیغات عملکردی مشابه گزینه های موجود در اینستاگرام دارند و شامل موارد زیر می شوند:

1.پین استاندارد (یک عکس با متن و لینک پروفایل یا سایت شما)

2.ویدئو

3.خريد كردن

4.چرخ فلک

5.مجموعه ای از روش های تصویری، ویدئویی و متنی

شما می توانید یک پین عکسی که در پروفایل پینترست تان از قبل وجود داشته است، به تبلیغ تبدیل کنید یا یک کمپین در Ad Manager ایجاد کنید.

شروع تبلیغات در پینترست

ساده ترین راه برای شروع تبلیغات پینترست (Pinterest)، استفاده از یکی از پین های برنددار موجود در پروفایل به عنوان تبلیغ است. اطمینان حاصل کنید که پین در اصل متعلق به برند شما بوده باشد و از نظر زیبایی جذاب، خوش بینانه، واکنش برانگیز و از نظر زمانی مناسب شرایط باشد.

اطلاعات پایه درباره تبلیغ در تیک تاک

تیک تاک (TikTok) هنوز یک پلتفرم در حال ظهور در ایالات متحده است. این شبکه به خاطر فیلم های کوتاه عمودی مشهور شده است که روی نمایش طیف گسترده ای از طنز و خلاقیت کاربران متمرکز است.

چه کسانی از تیک تاک (TikTok) استفاده می کنند؟

60 درصد از کاربران تیک تاک (TikTok) در ایالات متحده بین 16 تا 24 سال سن دارند. با این حال ، به نظر می رسد سنین بالاتر (تا اواسط دهه 30) نیز طرفدار این سیستم عامل هستند.

انتخاب مخاطب هدف برای تبلیغات تیک تاک

شما می توانید در تیک تاک (TikTok) بر اساس «فایل مخاطب»، تعامل و فعالیت آپ و ترافیک وب سایت، کاربران را برای تبلیغ هدف بگیرید.

انواع تبلیغات تیک تاک (TikTok)

1.تبلیغات بخش فور یو، در ابتدا در بخش اصلی پروفایل کاربر یعنی در صفحه For You ظاهر می شوند. می توانید آنها را به صورت فیلم ، تصویر یا GIF متحرکی نشان دهید که کاربر را به لینک دلخواه شما بفرستند.

2.تبلیغات درون فید (In-Feed Ads)، تبلیغات کوتاه بومی هستند که با اسکرول کاربران در فید اصلی پخش می شود.

3.چالش های تبلیغاتی هشتگی، به مارک های مختلف این اجازه را می دهد که از هشتگی حمایت مالی کنند که قابلیت این را دارد که بعدا به صورت طبیعی در چالش های هشتگی در سطح پلتفرم استفاده شود. چالش های هشتگی اغلب ویروسی پخش می شوند و در نهایت باعث می شوند برندها و پروفایل هایی که از آن ها استفاده می کنند، در سطح بالایی در معرض دید مخاطبان قرار بگیرند.

4.افکت های برندشده، مانند لنز خاص تیک تاک (TikTok) که برای مخاطبان شما طراحی شده است.

5.تبلیغات تاپ ویو (TopView)که پس از باز کردن برنامه تیک تاک، در بالای صفحه For You بعد از سه پست نشان داده می شود. این جایگاه برتر تبلیغاتی در تیک تاک است.

نحوه شروع تبلیغات تیک تاک

در این مرحله، تبلیغات تیک تاک (TikTok) گران تر از تبلیغات در سایر رسانه های اجتماعی است. اگرچه ممکن است بتوانید از پس هزینه تبلیغات در شبکه اجتماعی تیک تاک (TikTok) بر بیایید، اما گران بودن آن باعث شده است فقط برندهای بزرگ بتوانند امکان تبلیغ را در این پلتفرم در حال رشد داشته باشند. با رشد شرکت، گزینه های تبلیغاتی هم بیشتر خواهند شد.

سخن آخر

چه برندی باشید که هر فصل در شبکه های اجتماعی تبلیغ می کنید و یا شرکتی باشید که تازه می خواهید آگهی برند خود را در این پلتفرم ها منتشر کنید، طیف گسترده ای از امکانات مختلف و سیستم عامل های کاربردی برای انتخاب دارید. در ادامه چند روش مناسب برای این کار شرح داده شده است:

بستر تبلیغات خود را بر این اساس انتخاب کنید که ویژگی های جمعیت شناختی مخاطبان شما تا چه حد با کاربران آن پلتفرم هماهنگ هستند (یعنی آیا مشخصات کاربران اصلی یک شبکه اجتماعی با مشخصات مشتریان ایده آل شما هم خوانی دارد یا خیر).

  • بهتر است شدت تبلیغ خود را در پلتفرم هایی افزایش دهید که برندتان در آن بهتر عمل می کند
  • در پلتفرم هایی که مخاطبان آنقدرها کششی نسبت به برند شما ندارند، راه های مختلف تبلیغ را امتحان کنید تا بالاخره بتوانید شمار مخاطبان خود را افزایش دهید
  • سیستم عامل های مختلف و انواع تبلیغات را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید
  • انواع مختلف تبلیغ را امتحان کنید تا بفهمید کدام گزینه به بهترین نحو ممکن عمل می کند

 

منبع : الگانت تم

مطالب مرتبط را بررسی کنید

پرسوناها چه چیزهایی هستند؟ چطور ایجاد می شوند و در بازاریابی چگونه میتوان از انها استفاده کرد؟

پرسوناها چه چیزهایی هستند؟ چطور ایجاد می شوند و در بازاریابی چگونه میتوان از انها استفاده کرد؟

  یکی از چالش‌های ایجاد یک استراتژی بازاریابی ، پیش‌بینی واکنش مشتریان بالقوه به محتوای شما است. اگر استراتژی شما نمی‌تواند با مخاطبین هدف تان برخورد کند ، تمام زمان ، انرژی و منابع مصرفی شما به هدر می‌رود ساخت پرسونا به شما در پیشگیری از این مشکل کمک می کند. در...

7 روش برای ایجاد صدای برند منسجم

7 روش برای ایجاد صدای برند منسجم

  اگر در حال پیاده سازی یا ایجاد یک بیزینس هستید ، احتمالا ً با ایده صدای برند آشنا یید.صدای برند شما نحوه چگونگی به نظر رسیدن برند شما و احساسی ست که هنگام تعامل با مخاطبین در تمامی پلتفرم ها ایجاد می شود.در کنار طراحی بصری، صدای برند چیزی است که بیزینس شما را...

راهنمای ساده برای ایجاد استراتژی برند

راهنمای ساده برای ایجاد استراتژی برند

  بدون داشتن استراتژی برند زمان بازاریابی ،داشتن هدفی روشن مشکل است. همچنین برای مشتریان دشوار است که هم ارزش های شما را بفهمند و هم پی ببرند که بیزینس شما چه چیزی برایشان دارد. اجرای یک استراتژی برند خوب ، مسیری روشن در برابر شما قرار می دهد و مشتریانتان نیز...

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این دامنه به همراه تمامی موارد مربوطه که شامل ایمیل های یاهو و گوگل، اکانتهای شبکه های اجتماعی و … به صورت یکجا به فروش میرسد برای قیمت پیشنهادی خود فقط به این شماره 09122656373 پیغام دهید و در صورت نزدیک بودن مبلغ پیشنهادی به مبلغ اصلی با شما تماس میگیریم